Veelgestelde vragen

Heeft u een vraag over Hans Klok & Friends of uw bezoek aan de show? Waarschijnlijk vindt u het antwoord op deze pagina. Staat uw vraag er niet bij? Ga dan naar contact en vul het formulier in. Wij reageren vervolgens zo snel mogelijk op uw bericht.

Tickets

Kan ik tickets ruilen voor aan andere datum? + -

Het is helaas niet mogelijk om tickets te ruilen of te annuleren. Op reeds verkochte tickets wordt geen restitutie verleend.

Ik heb een vraag over mijn kaarten. Waar stel ik deze? + -

U kunt u vraag richten tot het platform waar u de tickets heeft gekocht. Komt u er niet uit? Gebruik dan het contactformulier op deze site.

Zijn er rolstoelplaatsen beschikbaar? + -

Ja, per voorstelling zijn er een beperkt aantal rolstoelplaatsen beschikbaar. Bel hiervoor met Eventim via 0900 1330.

Show

Hoe lang duurt de show? + -

Negentig minuten. Er is geen pauze. U bent anderhalf uur voor aanvang welkom in de foyer. Er zijn foodtrucks, terrassen en muziek (zowel voor als na de voorstelling).

Is de cast tijdens alle voorstelling hetzelfde? + -

De rolbezetting is in principe zoals op deze website wordt gecommuniceerd. Hans Klok & Friends behoudt zich echter het recht voor om de bezetting – zonder aankondiging vooraf – te wijzigen. Dit is geen reden voor restitutie van tickets.

Voor welke leeftijd is de show geschikt? + -

Onze adviesleeftijd is acht jaar en ouder.

Overige vragen

Zijn er nog Corona maatregelen van kracht? + -

Nee, op dit moment kunt u Hans Klok & Friends zonder restricties of corona toegangsbewijs bezoeken. Wij volgen echter te allen tijde de richtlijnen van de overheid. Als de situatie onverhoopt verandert dan volgen wij de geldende regels op het moment van uw bezoek. Met het aanschaffen van tickets verklaart u zich daarmee bekend en akkoord.

Wat gebeurt er als ik te laat kom? + -

U wordt dan toegelaten op een geschikt moment in de show. Dit is uitsluitend ter beoordeling van onze medewerkers.

Zijn er rij- en stoelnummers van toepassing? + -

Ja, u treft deze aan op uw toegangsbewijs. U bent dus verzekerd van een zitplaats.

Is er een garderobe? + -

Er is geen garderobe. U kunt uw jas meenemen in de theatertent. Hans Klok & Friends kan niet aansprakelijk worden gehouden voor verlies of beschadigingen van eigendommen.

Wat gebeurt er als ik te laat arriveer bij het theater + -

U wordt toegelaten op een geschikt moment tijdens de voorstelling. Dit is uitsluitend ter beoordeling van onze medewerkers. De voorstelling begint stipt op tijd.

Mag ik fotograferen of opnames maken? + -

Nee, dit is ten strengste verboden. Hans Klok & Friends behoudt zich het recht voor om bezoekers uit de theatertent te verwijderen wanneer een overtreding wordt geconstateerd. Het maken van opnames is uitsluitend toegestaan bij voorafgaande schriftelijke toestemming van de producent.

Worden er speciale effecten gebruikt? + -

Ja, onder meer maar niet uitsluitend (intense-) licht- en geluidseffecten. Middels het bezoek aan onze voorstelling verklaart u hiermee akkoord en bekend te zijn.

Ik ben student en wil voor een opdracht achter de schermen kijken. Kan dat? + -

Helaas is dit niet mogelijk. Uitsluitend voor reguliere media aanvragen wordt – na aanmelding – indien mogelijk goedkeuring verleend voor een bezoek achter de schermen.