Veelgestelde vragen

 

Op deze pagina treft u de antwoorden aan op veel gestelde vragen over ‘Hans Klok & Friends’. Staat het antwoord op uw vraag er niet bij?

Neem dan contact met ons op.

 

Heb ik een Corona toegangsbewijs of vaccinatiebewijs nodig? Om toegang te krijgen tot Hans Klok & Friends is het noodzakelijk dat elke bezoeker een geldig Coronatoegangsbewijs kan laten zien. Dit kan met een vaccinatiebewijs, herstelbewijs of recent negatieve test via Testen voor Toegang (minder dan 24 uur voor aanvang). Voor Hans Klok & Friends geldt dat iedereen vanaf 13 jaar een coronatoegangsbewijs moet hebben. Kinderen onder de 13 jaar mogen zonder coronatoegangsbewijs naar binnen. Ga naar www.testenvoortoegang.nl om een afspraak in te plannen. Let op: alleen testresultaten die ingepland zijn via Testen voor Toegang worden geaccepteerd om toegang te krijgen tot Hans Klok & Friends.
Kan ik reeds gekochte tickets ruilen? Het is niet mogelijk om toegangsbewijzen te ruilen.
Wat gebeurt er als er Corona maatregelen van kracht worden? Hans Klok & Friends werkt conform de geldende eisen van het RIVM en de overheid. Mochten onverhoopt shows geannuleerd worden, dan wordt een alternatieve datum aangeboden. Wanneer ook dit geen optie is dan worden de tickets terugbetaald. U loopt dus geen risico.
Zijn er rolstoelplaatsen beschikbaar? Ja, er zijn per voorstelling een beperkt aantal rolstoelplaatsen beschikbaar. Neem hiervoor contact op met onze ticketing partner Eventim via tel. 0900 1330.
Is de cast tijdens alle voorstellingen hetzelfde? De rolbezetting is in principe zoals op deze website wordt gecommuniceerd. Hans Klok & Friends behoudt zich echter het recht voor om de bezetting – zonder aankondiging vooraf – te wijzigen. Dit is geen reden voor restitutie van tickets.
Hoe lang duurt de voorstelling? Ongeveer 90 minuten. Er is geen pauze. U bent anderhalf uur voor aanvang welkom bij de show. Er zijn foodtrucks, terrassen en muziek.
Voor welke leeftijden is de show geschikt? Voor Hans Klok & Friends adviseren we een leeftijd van 8 jaar en ouder.
Wat gebeurt er als ik te laat arriveer bij het theater U wordt toegelaten op een geschikt moment tijdens de voorstelling. Dit is uitsluitend ter beoordeling van onze medewerkers. De voorstelling begint stipt op tijd.
Mag ik fotograferen of opnames maken? Nee, dit is ten strengste verboden. Hans Klok & Friends behoudt zich het recht voor om bezoekers uit de theatertent te verwijderen wanneer een overtreding wordt geconstateerd. Het maken van opnames is uitsluitend toegestaan bij voorafgaande schriftelijke toestemming van de producent.
Worden er speciale effecten gebruikt? Ja, onder meer maar niet uitsluitend (intense-) licht- en geluidseffecten. Middels het bezoek aan onze voorstelling verklaart u hiermee akkoord en bekend te zijn.
Ik ben een student en wil graag – voor een opdracht - achter de schermen kijken. Kan dat? Helaas is dit niet mogelijk. Uitsluitend voor reguliere media aanvragen wordt – na aanmelding – indien mogelijk goedkeuring verleend voor een bezoek achter de schermen.
Ik heb een vraag over mijn tickets. Waar kan ik terecht? Voor vragen over uw bestelling kunt u terecht bij het platform waar u de tickets heeft aangeschaft. Komt u er niet uit? Gebruiken het contactformulier op deze site.
Is er een garderobe in het theater? Er is geen garderobe. U kunt uw jas meenemen in de theatertent. Hans Klok & Friends kan niet aansprakelijk worden gehouden voor verlies of beschadigingen van eigendommen.
Heb ik vaste zitplaatsen met stoelnummers? Nee, je koopt tickets voor een bepaalde categorie. In deze categorie kun je zelf een plaats uitzoeken.